S: Nej, tyvärr får du endast hämta ut pengarna efter 3-månadsperioden är slut. Annars blir det mycket extra arbete för mig.
F: Finns det öppet köp om varan inte fungerar eller passar?
S: Du får öppet köp på en artikel i originalskick inom 24 timmar efter köp. Alla rabatterade varor har inget öppet köp.
F: Får jag mina saker tillbaka om de inte säljs?
S: Vi kommer överens när du lämnar dina saker om du vill hämta osålda varor eller om de ska skänkas.
F: Varför har du så begränsade öppettider?
S: Då jag är ensam ägare och anställd på Twice for Kids är min tid uppdelad mellan inlämningar, bokföring och påfyllning av tomma hyllor för att se till att det finns gott om kvalitetssaker att välja mellan när du kommer in för att handla.
Dessutom är jag mamma och tid med min familj är viktig. Om du endast kan komma in under tider när jag har stängt, skicka mig ett meddelande, så kommer vi att lösa det. Tack för att du förstår!
F: Jag fick ett meddelande för 3 veckor sedan om att komma in och hämta mina osålda saker, men de var borta när jag kom in idag. Varför?
S: Som anges i riktlinjerna för hur det fungerar kommer du att meddelas att komma in och hämta osålda föremål efter 3-månaders kommissionsperioden är slut. Ej hämtade artiklar kommer att skänkas efter 1 vecka på grund av brist på lagringsutrymme. Tack för att du förstår.
F: Varför såldes min klänning för endast 50 kr, trots att jag betalade 200 kr för den ny?
S: Vad en artikel kommer att säljas för beror på flera olika orsaker, inklusive objektets skick, relevans, märke, originalpris och helt enkelt vad kunderna är villiga att betala för det. Jag har en realistisk och erfaren uppfattning om vilken prispunkt din artikel ska placeras på, men om du inte håller med, så låt oss ha en dialog om det.